Spadá sem profesionálna tvorba reklamných textov, ktoré vychádzajú z rôznych dodaných podkladov. Zohrávajú dôležitú úlohu v marketingu, kde zákazníka informujú, vzdelávajú, nasmerujú.

Rýchle info -33%
Texty príspevkov na sociálne siete

Texty príspevkov na sociálne siete

Máme kapacity
10 € 15 €
Pripravíme vám kreatívne a pútavé texty príspevkov na sociálne siete. V prípade záujmu doplníme aj grafiku a odovzdáme kompletný príspevok.
Rýchle info -40%
Články na blog

Články na blog

Máme kapacity
60 € 100 €
Písanie kreatívnych článkov na témy z vašej kategórie podnikania.
Rýchle info
SEO články do blogu

SEO články do blogu

Máme kapacity
120 €
Písanie kreatívnych a SEO vyladených článkov na témy z vašej kategórie podnikania, podľa analýzy kľúčových slov.
Rýchle info -33%
PR články

PR články

Máme kapacity
100 € 150 €
Reprezentatívny PR článok by mala mať napísaný a publikovaný každá spoločnosť.
Rýchle info -31%
Textovanie webov a e-shopov

Textovanie webov a e-shopov

Máme kapacity
450 € 650 €
Profesionálne napísanie textov pre váš web alebo e-shop
Rýchle info -17%
Textovanie produktov

Textovanie produktov

Máme kapacity
25 € 30 €
Nedopustite, aby zákazník, ktorý si vyberá z vašich produktov sa z popisu o nich nič nedozvedel. Nezabudnite aj na jasnú a obsažnú textáciu…

4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý

4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý

Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníkov a budovať povedomie o značke. To však nie sú jediné dôvody, prečo by ste mali dbať na texty v rámci svojho biznisu.


5 charakteristík, ktoré má kvalitný copywriter

5 charakteristík, ktoré má kvalitný copywriter

Copywriterov je dnes ako húb po daždi. Snáď každý, kto má internet a vie ako-tak písať, si myslí, že môže texty predávať. Žiaľ, realita je iná. Iba malé percento copywriterov dokáže konzistentne písať kvalitné texty. Tie musia spĺňať prísne kritériá moderného marketingu a zároveň nosia výsledky (návštevníkov, klientov, tržby). 


Ako mi kvalitný copywriting pomôže v podnikaní?

Ako mi kvalitný copywriting pomôže v podnikaní?

Marketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zákazníkov, zvyšovať tržby a vytvárať zisk. A to je predsa účel podnikania, či?


Ako napísať kvalitnú PPC reklamu v Google Ads – 3 tipy

Ako napísať kvalitnú PPC reklamu v Google Ads – 3 tipy

Reklama na Googli je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, ktoré majú firmy k dispozícii. Zobrazuje sa totiž v prvom rade tým, ktorí prejavili záujem o relevantné kľúčové slovo. Ním môže byť názov vašej služby či produktu. Cieliť na tento segment trhu je mimoriadne efektívne, keďže majú už minimálne základné povedomie o tom, čo chcú, čo hľadajú. Časť práce teda za vás už urobil niekto iný.


Čo to je výzva k akcii CTA a prečo ju váš web musí obsahovať?

Čo to je výzva k akcii CTA a prečo ju váš web musí obsahovať?

Možno ste už v marketingovom žargóne zachytili spojenia ako CTA button, či výzva k akcii. Ide o jedno a to isté. Spravidla sa jedná o tlačidlo, prípadne obrázok, ktorý vyzýva návštevníka webu ku konkrétnemu kroku. Taký CTA button – tlačidlo - je mimoriadne dôležitou súčasťou stránky, predovšetkým pre weby propagujúce služby, pre e-shopy, ale aj pre blogy. Dnes si o„CTAčkách“ a ich mieste v obsahovom marketingu povieme viac.


Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctivý copywriter na nezaplatenie.


Čo je to tone of voice a prečo je dôležitý?

Čo je to tone of voice a prečo je dôležitý?

Marketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je ním takzvaný tone of voice, teda v preklade tón hlasu. Ide o unikátnu komunikačnú pečať spoločnosti.