Kreatívny copywriting
Spadá sem profesionálna tvorba reklamných textov, ktoré vychádzajú z rôznych dodaných podkladov. Zohrávajú dôležitú úlohu v marketingu, kde zákazníka informujú, vzdelávajú, nasmerujú.
Texty príspevkov na sociálne siete
Články na blog
SEO články do blogu
PR články
Textovanie webov a e-shopov
Textovanie produktov
4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý
Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníkov a budovať povedomie o značke. To však nie sú jediné dôvody, prečo by ste mali dbať na texty v rámci svojho biznisu.
5 charakteristík, ktoré má kvalitný copywriter
Copywriterov je dnes ako húb po daždi. Snáď každý, kto má internet a vie ako-tak písať, si myslí, že môže texty predávať. Žiaľ, realita je iná. Iba malé percento copywriterov dokáže konzistentne písať kvalitné texty. Tie musia spĺňať prísne kritériá moderného marketingu a zároveň nosia výsledky (návštevníkov, klientov, tržby).
Ako mi kvalitný copywriting pomôže v podnikaní?
Marketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zákazníkov, zvyšovať tržby a vytvárať zisk. A to je predsa účel podnikania, či?
Ako napísať kvalitnú PPC reklamu v Google Ads – 3 tipy
Reklama na Googli je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, ktoré majú firmy k dispozícii. Zobrazuje sa totiž v prvom rade tým, ktorí prejavili záujem o relevantné kľúčové slovo. Ním môže byť názov vašej služby či produktu. Cieliť na tento segment trhu je mimoriadne efektívne, keďže majú už minimálne základné povedomie o tom, čo chcú, čo hľadajú. Časť práce teda za vás už urobil niekto iný.
Čo to je výzva k akcii CTA a prečo ju váš web musí obsahovať?
Možno ste už v marketingovom žargóne zachytili spojenia ako CTA button, či výzva k akcii. Ide o jedno a to isté. Spravidla sa jedná o tlačidlo, prípadne obrázok, ktorý vyzýva návštevníka webu ku konkrétnemu kroku. Taký CTA button – tlačidlo - je mimoriadne dôležitou súčasťou stránky, predovšetkým pre weby propagujúce služby, pre e-shopy, ale aj pre blogy. Dnes si o„CTAčkách“ a ich mieste v obsahovom marketingu povieme viac.
Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?
Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctivý copywriter na nezaplatenie.
Čo je to tone of voice a prečo je dôležitý?
Marketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je ním takzvaný tone of voice, teda v preklade tón hlasu. Ide o unikátnu komunikačnú pečať spoločnosti.
5 najčastejších chýb copywriterov pri písaní článkov: Možno ich robíte aj vy…
Tvoríte pravidelne texty na blog alebo pre externé médiá? Potom určite súhlasíte s nasledovným: Písanie článkov a copywriting môžu byť celá veda. Nielen čo sa týka pravopisu a gramatiky. Pozor si treba dať i na iné…
Ako by (ne)mali vyzerať SEO články alebo ako na tvorbu tých naozaj kvalitných
Tvorba SEO článkov sa môže zdať na prvý pohľad jednoduchá. Veď keď máte „zbehnutú” analýzu a viete, ktoré kľúčové slová zapracovať a kam by mali smerovať spätné odkazy, niet čo pokaziť. Alebo áno?
PR článok verzus natív: aký je medzi nimi rozdiel a kedy sa pre ktorý rozhodnúť?
Zamýšľate sa nad obsahovou reklamou a boli vám ponúknuté dva základné formáty? PR alebo natívny článok? V čom sa odlišujú a kedy sa pre ktorý rozhodnúť? Pozrime sa na ich hlavné rozdiely. Tie vám pomôžu lepšie sa zorientovať a mať jasno pri výbere formy plateného obsahu.