Vitajte na našom blogu, kde nájdete užitočné články a tipy, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše marketingové stratégie. Od SEO a PPC po e-mailový marketing a sociálne médiá - náš tím skúsených marketérov pravidelne pridáva nové články a aktualizácie, ktoré vám pomôžu udržať sa v strehu v dynamickom svete digitálneho marketingu. Sledujte nás a získajte prístup k najnovším trendom a najlepším postupom v oblasti online marketingu.


Čo je to tone of voice a prečo je dôležitý?

Čo je to tone of voice a prečo je dôležitý?

Marketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je ním takzvaný tone of voice, teda v preklade tón hlasu. Ide o unikátnu komunikačnú pečať spoločnosti. 


Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctivý copywriter na nezaplatenie.


Čo to je výzva k akcii CTA a prečo ju váš web musí obsahovať?

Čo to je výzva k akcii CTA a prečo ju váš web musí obsahovať?

Možno ste už v marketingovom žargóne zachytili spojenia ako CTA button, či výzva k akcii. Ide o jedno a to isté. Spravidla sa jedná o tlačidlo, prípadne obrázok, ktorý vyzýva návštevníka webu ku konkrétnemu kroku. Taký CTA button – tlačidlo - je mimoriadne dôležitou súčasťou stránky, predovšetkým pre weby propagujúce služby, pre e-shopy, ale aj pre blogy. Dnes si o„CTAčkách“ a ich mieste v obsahovom marketingu povieme viac.


Ako napísať kvalitnú PPC reklamu v Google Ads – 3 tipy

Ako napísať kvalitnú PPC reklamu v Google Ads – 3 tipy

Reklama na Googli je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, ktoré majú firmy k dispozícii. Zobrazuje sa totiž v prvom rade tým, ktorí prejavili záujem o relevantné kľúčové slovo. Ním môže byť názov vašej služby či produktu. Cieliť na tento segment trhu je mimoriadne efektívne, keďže majú už minimálne základné povedomie o tom, čo chcú, čo hľadajú. Časť práce teda za vás už urobil niekto iný.


Ako mi kvalitný copywriting pomôže v podnikaní?

Ako mi kvalitný copywriting pomôže v podnikaní?

Marketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zákazníkov, zvyšovať tržby a vytvárať zisk. A to je predsa účel podnikania, či?


5 charakteristík, ktoré má kvalitný copywriter

5 charakteristík, ktoré má kvalitný copywriter

Copywriterov je dnes ako húb po daždi. Snáď každý, kto má internet a vie ako-tak písať, si myslí, že môže texty predávať. Žiaľ, realita je iná. Iba malé percento copywriterov dokáže konzistentne písať kvalitné texty. Tie musia spĺňať prísne kritériá moderného marketingu a zároveň nosia výsledky (návštevníkov, klientov, tržby). 


4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý

4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý

Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníkov a budovať povedomie o značke. To však nie sú jediné dôvody, prečo by ste mali dbať na texty v rámci svojho biznisu.


Sekcia FAQ: Prečo sa oplatí ju mať a ako vám pomôže so SEO?

Sekcia FAQ: Prečo sa oplatí ju mať a ako vám pomôže so SEO?

FAQ (Frequently Asked Questions) alebo inak povedané, sekcia najčastejších otázok. Jej účelom je, aby používatelia rýchlo našli správne odpovede na často kladené otázky k súvisiacej téme. Prečo sa ju aj dnes oplatí mať na svojom webe či e-shope a ako vám dokáže „nakopnúť” SEO?


Pravidlá Facebook súťaží: ako ich (ne)robiť?

Pravidlá Facebook súťaží: ako ich (ne)robiť?

Súťaže na vašej facebookovej stránke sú skvelým spôsobom, ako prilákať nových sledovateľov a súčasne zákazníkov. Ďalej zvýšiť viditeľnosť profilu a budovať značku spoločnosti. Čím sa pri ich vymýšľaní a tvorbe riadiť, aby sa vám to celé vyplatilo a zároveň ste neporušili pravidlá? Hoci sa to zdá byť úplne triviálne, možno budete prekvapení…


Slovník základných pojmov v online marketingu a PPC reklame

Slovník základných pojmov v online marketingu a PPC reklame

Vyznáte sa v základných pojmoch online marketingu? Viete presne definovať, čo je to PPC reklama a čo je to konverzia? Poďme si v týchto pojmoch spoločne upratať. Priblížme si tie najčastejšie pojmy, s ktorými sa stretnete vo vašom online biznise.


Ako vymazať negatívnu recenziu na Google? Na výber máte 2 postupy

Ako vymazať negatívnu recenziu na Google? Na výber máte 2 postupy

Google recenzie sú jednou z prvých a najrozhodujúcejších faktorov, ktoré zákazníci pred kúpou vašich produktov alebo služieb zvážia a na základe nich konajú. Tie negatívne môžu spôsobiť odradenie a zisk konkurencie. Ako si ustrážiť stav recenzií v Google My Business?


Profil Moja Firma na Googli: takto ho jednoducho využijete pre lokálny marketing

Profil Moja Firma na Googli: takto ho jednoducho využijete pre lokálny marketing

Hľadáte jednoduchý nástroj, ktorý vám pomôže podporiť lokálny marketing? Vytvorte si profil na Google My Business. Moja Firma v Google Maps premieňa používateľov na nových zákazníkov. Prostredníctvom neho tiež informujete tých existujúcich o aktualitách a zmenách. Na čo pri zakladaní profilu Google Moja Firma nezabudnúť? Prinášame vám stručný návod.


Ako cieliť reklamu na Facebooku a podľa čoho voliť publikum?

Ako cieliť reklamu na Facebooku a podľa čoho voliť publikum?

Vlastníte e-shop s množstvom produktov alebo prevádzkujete web s určitými službami a lámete si hlavu nad tým, ako efektívne zacieliť cez Facebook? Kedy oceníte custom audience, aký je rozdiel medzi remarketingom a dynamickým remarketingom, a v čom je dobré lookalike publikum?