Blog Markeťákov :)
Vitajte na našom blogu, kde nájdete užitočné články a tipy, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše marketingové stratégie. Od SEO a PPC po e-mailový marketing a sociálne médiá - náš tím skúsených marketérov pravidelne pridáva nové články a aktualizácie, ktoré vám pomôžu udržať sa v strehu v dynamickom svete digitálneho marketingu. Sledujte nás a získajte prístup k najnovším trendom a najlepším postupom v oblasti online marketingu.
Čo je to tone of voice a prečo je dôležitý?
Marketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je ním takzvaný tone of voice, teda v preklade tón hlasu. Ide o unikátnu komunikačnú pečať spoločnosti.
Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?
Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctivý copywriter na nezaplatenie.
Čo to je výzva k akcii CTA a prečo ju váš web musí obsahovať?
Možno ste už v marketingovom žargóne zachytili spojenia ako CTA button, či výzva k akcii. Ide o jedno a to isté. Spravidla sa jedná o tlačidlo, prípadne obrázok, ktorý vyzýva návštevníka webu ku konkrétnemu kroku. Taký CTA button – tlačidlo - je mimoriadne dôležitou súčasťou stránky, predovšetkým pre weby propagujúce služby, pre e-shopy, ale aj pre blogy. Dnes si o„CTAčkách“ a ich mieste v obsahovom marketingu povieme viac.
Ako napísať kvalitnú PPC reklamu v Google Ads – 3 tipy
Reklama na Googli je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, ktoré majú firmy k dispozícii. Zobrazuje sa totiž v prvom rade tým, ktorí prejavili záujem o relevantné kľúčové slovo. Ním môže byť názov vašej služby či produktu. Cieliť na tento segment trhu je mimoriadne efektívne, keďže majú už minimálne základné povedomie o tom, čo chcú, čo hľadajú. Časť práce teda za vás už urobil niekto iný.
Ako mi kvalitný copywriting pomôže v podnikaní?
Marketing je nezastupiteľnou časťou akéhokoľvek biznisu. A copywriting je zase pilierom marketingu. Kvalitné texty na vašom webe (ale aj v reklamách, katalógoch a podobne) majú veľmi silný propredajný potenciál. Inými slovami, môžu vám priviesť nových zákazníkov, zvyšovať tržby a vytvárať zisk. A to je predsa účel podnikania, či?
5 charakteristík, ktoré má kvalitný copywriter
Copywriterov je dnes ako húb po daždi. Snáď každý, kto má internet a vie ako-tak písať, si myslí, že môže texty predávať. Žiaľ, realita je iná. Iba malé percento copywriterov dokáže konzistentne písať kvalitné texty. Tie musia spĺňať prísne kritériá moderného marketingu a zároveň nosia výsledky (návštevníkov, klientov, tržby).
4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý
Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníkov a budovať povedomie o značke. To však nie sú jediné dôvody, prečo by ste mali dbať na texty v rámci svojho biznisu.
Sekcia FAQ: Prečo sa oplatí ju mať a ako vám pomôže so SEO?
FAQ (Frequently Asked Questions) alebo inak povedané, sekcia najčastejších otázok. Jej účelom je, aby používatelia rýchlo našli správne odpovede na často kladené otázky k súvisiacej téme. Prečo sa ju aj dnes oplatí mať na svojom webe či e-shope a ako vám dokáže „nakopnúť” SEO?
Ako by (ne)mali vyzerať SEO články alebo ako na tvorbu tých naozaj kvalitných
Tvorba SEO článkov sa môže zdať na prvý pohľad jednoduchá. Veď keď máte „zbehnutú” analýzu a viete, ktoré kľúčové slová zapracovať a kam by mali smerovať spätné odkazy, niet čo pokaziť. Alebo áno?
5 najčastejších chýb copywriterov pri písaní článkov: Možno ich robíte aj vy…
Tvoríte pravidelne texty na blog alebo pre externé médiá? Potom určite súhlasíte s nasledovným: Písanie článkov a copywriting môžu byť celá veda. Nielen čo sa týka pravopisu a gramatiky. Pozor si treba dať i na iné…
PR článok verzus natív: aký je medzi nimi rozdiel a kedy sa pre ktorý rozhodnúť?
Zamýšľate sa nad obsahovou reklamou a boli vám ponúknuté dva základné formáty? PR alebo natívny článok? V čom sa odlišujú a kedy sa pre ktorý rozhodnúť? Pozrime sa na ich hlavné rozdiely. Tie vám pomôžu lepšie sa zorientovať a mať jasno pri výbere formy plateného obsahu.
Pravidlá Facebook súťaží: ako ich (ne)robiť?
Súťaže na vašej facebookovej stránke sú skvelým spôsobom, ako prilákať nových sledovateľov a súčasne zákazníkov. Ďalej zvýšiť viditeľnosť profilu a budovať značku spoločnosti. Čím sa pri ich vymýšľaní a tvorbe riadiť, aby sa vám to celé vyplatilo a zároveň ste neporušili pravidlá? Hoci sa to zdá byť úplne triviálne, možno budete prekvapení…
PPC reklama na Facebooku verzus PPC reklama na Google: V čom je ktorá lepšia a prečo sa oplatí využívať obe súčasne?
Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.
Slovník základných pojmov v online marketingu a PPC reklame
Vyznáte sa v základných pojmoch online marketingu? Viete presne definovať, čo je to PPC reklama a čo je to konverzia? Poďme si v týchto pojmoch spoločne upratať. Priblížme si tie najčastejšie pojmy, s ktorými sa stretnete vo vašom online biznise.
Ako vymazať negatívnu recenziu na Google? Na výber máte 2 postupy
Google recenzie sú jednou z prvých a najrozhodujúcejších faktorov, ktoré zákazníci pred kúpou vašich produktov alebo služieb zvážia a na základe nich konajú. Tie negatívne môžu spôsobiť odradenie a zisk konkurencie. Ako si ustrážiť stav recenzií v Google My Business?
Profil Moja Firma na Googli: takto ho jednoducho využijete pre lokálny marketing
Hľadáte jednoduchý nástroj, ktorý vám pomôže podporiť lokálny marketing? Vytvorte si profil na Google My Business. Moja Firma v Google Maps premieňa používateľov na nových zákazníkov. Prostredníctvom neho tiež informujete tých existujúcich o aktualitách a zmenách. Na čo pri zakladaní profilu Google Moja Firma nezabudnúť? Prinášame vám stručný návod.
7 tipov na obsah, ktorý funguje: vyhľadávacie siete verzus sociálne siete
Ako tvoriť obsah tak, aby kopíroval potreby ľudí, využívajúcich vyhľadávače, čo funguje na sociálnych sieťach a ktoré veci viete použiť na oboch kanáloch? Prinášame vám niekoľko tipov, ako mať úspešný blog.
Ako cieliť reklamu na Facebooku a podľa čoho voliť publikum?
Vlastníte e-shop s množstvom produktov alebo prevádzkujete web s určitými službami a lámete si hlavu nad tým, ako efektívne zacieliť cez Facebook? Kedy oceníte custom audience, aký je rozdiel medzi remarketingom a dynamickým remarketingom, a v čom je dobré lookalike publikum?