Vybudovať si špičkový a zarábajúci marketing od podlahy sa môže javiť ako zložitá úloha. Viete, čo všetko by ste mali mať prepracované predtým, ako vstúpite do online priestoru? Na začiatok si treba stanoviť krátkodobé i dlhodobé ciele, konkrétnu ideu či prísť s konkurenčnou výhodou.

Pri tvorbe komplexnej marketingovej stratégie je nutné detailne pripraviť a zanalyzovať:

- audity predošlých marketingových aktivít

- analýza konkurencie z pohľadu PPC, SEO, Sociálnych sieťí a podielu na trhu

- stanovenie krátkodobých a dlhodobých cielov + prieskum trhu

- návrh marketingovej stratégie a mediaplánu na 4 kvartály

- nasatavenie vizuálnej aj textovej komunikácie na zákazníkov či klientov

Rýchle info -10%
Marketingová stratégia firmyMarketingová stratégia firmy

Marketingová stratégia firmy

Máme kapacity
2 421 € 2 690 €
Komplexná marketingová stratégia firmy, ktorá pripraví vaše podnikanie na online marketing, trh a konkurenciu.